Levering, groot of klein... laat het maar ons probleem zijn...

De 5 meest gestelde vragen over opbouw en levering...

Klant: Ik wil graag zelf ook nog decoreren & stylen, wanneer kan ik de bij jullie bestelde materialen verwachten?

Rob van MijnEvent.nl: Wij proberen alle vaste materialen en tenten 2 dagen van te voren te leveren, dat doen we om iedereen een goede nachtrust te gunnen.

Klant: Maar ik ben de bestelde materialen maar één dag nodig, moet ik nu voor twee of meer dagen betalen?

Rob van MijnEvent.nl: Nee, je betaalt alleen de gebruiksdatum. Service van de zaak... Mocht je de spullen natuurlijk twee dagen gebruiken, dan gaan we ervan uit dat je dat meeneemt in je concept.

Klant: Waar kan ik de opbouwkosten vinden?

Rob van MijnEvent.nl: Je vindt in je "Event" helemaal onderaan een kolom met "Opbouwkosten en Styling", deze kosten die je hier vindt zijn al met jou besproken. Wil je alles zelf opbouwen, geen probleem! Dan blijft deze kolom leeg en is ook niet zichtbaar.

Klant: Staat alles klaar als mijn gasten komen? Ik bedoel ook de Food Trucks...?

Rob van MijnEvent.nl: Dat is de bedoeling, we hebben eigenlijk de afspraak dat alles (ook de food trucks) klaar staan op dat moment als jullie gasten arriveren, mocht dat om een bepaalde reden niet mogelijk zijn, dan bespreekt je projectleider dat met je.

Klant: Hoe worden de leverkosten berekend?

Rob van MijnEvent.nl: De leverkosten worden berekend aan de hand van het aantal leveranciers en de postcode. De postcode van de leverancier en de postcode van het evenement zijn daarvoor leidend. Mocht het zo zijn dat een gecombineerd transport mogelijk is, dan krijg je vanzelfsprekend korting op het transport.

LET OP: Wij leveren bij een bestelling vanaf €500,- Mocht je niet in de gelegenheid zijn om de materialen zelf op te halen, dan kun je extern transport bij ons opvragen.

Opbouw

Wij vinden dat je niet zelf met de spullen hoeft te slepen. Daarom bezorgen we alle materialen op het met jou afgesproken tijdstip met onze moderne voertuigenvloot. Hoe mooi is het dat je jouw eigen evenement kan opbouwen & inrichten volledig naar eigen wens. Wil je dat dit door onze professionals wordt opgebouwd, ingericht en ook weer afgebouwd? Dan kan dit natuurlijk ook. In het persoonlijke gesprek komt deze optie, en de bijbehorende kosten, aanbod. 

Let op! Om het leveren van spullen mogelijk te maken en soepel te laten verlopen is het belangrijk dat de locatie goed bereikbaar is. We vragen onze klanten om ervoor te zorgen dat de toegangsweg vrij is en ons team alles goed kan uitladen en neerzetten.

Heb je specifieke wensen voor de levering of een moeilijkere aflever-locatie? Graag weten wij ook of de levering op een verdieping is. Overleg even met je projectleider, zodat we kunnen kijken wat er mogelijk is.

Styling

Wij helpen je graag bij de styling en decoratie, bespreek dit met je projectleider en laten het opnemen in het concept. Onze mensen zijn professionals op het gebied van diverse evenementen en zorgen ervoor dat het een onvergetelijk evenement wordt.

Bij andere vragen over levering, opbouw of annulering, geeft je de projectleider daar graag antwoord op of zie onze algemene voorwaarden.



Heb je nog vragen? Wij staan voor je klaar:

Bel ons op  085 060 1801! of mail ons op info@mijnevent.nl... of stuur een bericht via WhatsApp 06 11 85 16 29

Jouw event start hier...

Event aanmaken